Ustvarite račun

Košarica

Close

Vaša košarica je prazna.

Vse cene so objavljene v EUR. Nismo zavezanci za DDV.

Popusti na obutev veljajo do odprodaje zalog oz. v času trajanja akcije, če je tako določeno.

 

VELJAVNOST SPLOŠNIH POGOJEV

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo izključno za pogodbe s potrošniki, ki so preko https://feniks-obutev.si sklenjene z Feniks, Gamila El Ashi s.p.( v nadaljevanju na kratko imenovan prodajalec). 

S tem ko se registrirate kot kupec in z oddajo naročila, sprejemate te splošne pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Prodajalec ima pravico, da kadarkoli spremeni splošne pogoje poslovanja.

PRODAJALEC

naslov: Avčinova ulica 4, 1000 Ljubljana, Slovenija

elektronska pošta: info@feniks-obutev.si

telefon: +386 (0)1 431 00 28

spletno mesto: www.feniks-obutev.si

Mat. št.: 9211756000
Dav. št. : 73952966

IBAN: SI56028430264444781
Swift/BicLJBASI2X

POSTOPEK NAROČANJA

Našo obutev lahko naročite preko spletne trgovine, ali elektronski pošti 7/24, po telefonu v času rednega delovnega časa naše trgovine. Za pomoč smo vam vedno na voljo. V kolikor trenutno nismo dosegljivi, vam klic vrnemo.

Kako naročiti?

  • Izberite izdelek, pravo številko ter barvo in kliknite na gumb “Dodaj v košarico".
  • Preusmerjeni boste v košarico. V kolikor izbrani izdelek ni pravi, oz. ga želite popraviti, to lahko storite v košarici, iz katere ga odstranite s klikom na X oz. urejate količino z vpisom v kvadratek ali pa s pomočjo +/-. Po izvedeni spremembi pritisnite na ‘Posodobi košarico’. Do košarice lahko dostopate tudi s pritiskom na ikono košarice desno zgoraj; tu lahko izdelek odstranite iz košarice s pritiskom na ikono smetnjaka ali pa izberete ‘prikaži košarico’, kjer ga urejate kot je opisano zgoraj. 
  • Če imate kupon, kliknite za vnos kode, jo vnesite in pritisnite gumb ‘Uporabi kupon’. Kupon se vam bo obračunal.
  • Za dokončanje nakupa kliknite gumb ‘Nadaljuj na blagajno’, če pa želite nakup nadaljevati, pritisnite na ‘Nadaljuj z nakupom’.
  • V kolikor ste pozabili vnesti kodo kupona, jo lahko vnesete tudi na zaključni strani nakupa- blagajni: kliknite za vnos kode, jo vnesite in pritisnite gumb ‘Unovči kupon’. Kupon se vam bo obračunal.
  • Vpišite podatke plačnike in navedite morebiten drug naslov dostave ter morebitne posebne želje.
  • Preverite vaše naročilo in v kolikor bi želeli še kaj popraviti- npr. količino (pritisnite  +/-  od 1 do razpoložljivih količin), če pa bi želeli kakšen izdelek odstraniti iz košarice pritisnite na X pred izdelkom.
  • V kolikor želite lahko ustvarite račun, tako da označite prazen kvadratek pred besedilom  “Ustvarite račun", pri čemer se vam bo odprlo polje “Ustvari geslo računa". Kot registriran uporabnik (Stalna stranka) vam pri naslednjem nakupu ne bo potrebno ponovno vnašati vseh podatkov, temveč se boste lahko prijavili samo s svojim elektronskim naslovom in geslom
  • Izberite način dostave. Pošiljamo s Pošto Slovenije ali DPD, stroški poštnine v Sloveniji znašajo 7 EUR na eno pošiljko, v Evropi pa 15EUR, za druge mednarodne pošiljke 30EUR. Pošta Slovenije zaračuna še stroške plačila plačilnega naloga po ceniku. Pri nakupu nad 100 EUR /200 EUR vam poštnine za dostavo v R Sloveiji/ v EU ne zaračunavamo, kar pa je potrebno izbrati med možnostmi dostave. Možen je tudi oseben prevzem v naši trgovini v času njenega obratovanja oz. po dogovoru. 
  • Izberite način plačila. Izdelke lahko plačate:
  1. po predračunu,
  2. po »povzetju/plačilo ob prevzemu« kar pomeni, da plačate na pošti ob prejemu pošiljke/ ob prevzemu izdelka v naši trgovini v Ljubljani,
  3. Paypal-om: v kolikor želite plačati s PayPal-om  izberite gumb “PayPal". Preusmerjeni boste na PayPal-ovo spletno stran, kjer boste izvršili nakup. Po končanem nakupu boste ponovno preusmerjeni na našo spletno stran.
  4. kreditnimi karticami  Visa, Mastercard, Maestro: v tem primeru boste po pritisku na gumb “Kupite sedaj" preusmerjeni na zaključek nakupa, kjer boste v obrazec vpisali podatke o vaši kartici. V primeru plačila z Diners Club kartico je postopek identičen- izberite to možnost plačila. S pritiskom na gumb “Plačajte za naročilo"  boste nato preusmerjeni na stran vaše banke, kjer sledite njihovim navodilom, oz. zahtevam v kolikor je to potrebno. S 1.1.2021 so uvedeni tudi dodani varnostni elementi za plačevanje preko spleta. Več o tem lahko preberete na spletni strani Združenja bank Slovenije. Na zaslonu se vam bodo izpisali podatki o podrobnosti naročila. 
  5. Mogoče je obročno plačevanje za imetnike kartic NLB Visa in Mastercard (razen posojilnih in poslovnih kartic). V tem primeru se vam bo v ‘Zaključku nakupa’ odprla tudi možnost izbire št. obrokov glede na minimalen znesek obroka- 40€, maksimalno število obrokov pa je 12.  Za imetnike kartic izdajatelja Diners Club Slovenija je pravtako možen nakup na obroke (min. znesek obroka 20€ na 2-12 obroka). Preostanek postopka je enak kot v primeru izbire možnosti plačila ‘Maestro/Mastercard/VISA’.
  6. Možnost plačila s plačilno kartico Karanta je mogoča le pri osebnem prevzemu, pri čemer je potrebno blago prevzeti v 3 delovnih dneh od oddaje naročila. V času letnih dopustov te možnosti ni.
  • Nakup zaključite s klikom na gumb “Kupite sedaj", pred tem pa se morate tudi strinjati s pogoji poslovanja. Te lahko še enkrat pregledate, ko kliknete na povezavo ‘pogoji poslovanja’ in jih lahko s klikom tukaj tudi prenesete.

Po oddaji naročila plačanega s plačilno kartico ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila zaradi opravljene rezervacije sredstev na plačilni kartici. Spremembe se v tem primeru izvedejo s storniranjem naročila in izdelavo novega.

Prejeli boste avtomatsko potrditev nakupa. Če si premislite o nakupu ali bi kak izdelek odstranili nas čimprej pisno obvestite na mail info@feniks-obutev.si. V roku enega delovnega dne vam pošljemo še obvestilo o predvidenem datumu dobave.

Če je željeni izdelek na zalogi ga pošljemo v 1- 3 delovnih dneh, v času letnih dopustov je ta rok lahko nekoliko daljši.

DOSTAVA

Pošiljamo s Pošto Slovenije ali DPD, stroški poštnine v Sloveniji znašajo 7 EUR na eno pošiljko, v Evropi 15EUR, preostali svet pa 30EUR. Pošta Slovenije zaračuna še stroške plačila plačilnega naloga po ceniku. Pri nakupu nad 100 EUR vam poštnine za dostavo v R Sloveiji  ne zaračunavamo, kar pa je potrebno izbrati med možnostmi dostave.

Trudimo se, da vam vaše nakupe dostavimo čim hitreje, zato pričnemo s pripravo pošiljke takoj po prejemu naročila. Načeloma dobavljamo v roku 1-3 dni, v času letnih dopustov se ta čas lahko malo podaljša.

SPREMLJANJE DOSTAVE NAROČILA IN HRANJENJE VSEH VAŠIH NAROČIL/POGODB

O stanju vašega naročila vas po elektronski pošti obvestimo dvakrat. V elektronski pošti, ki jo dobite takoj po uspešno opravljenem naročilu, potrjujemo prejem vašega naročila.

Ko pa vaše naročilo oddamo v dostavo, vam pošljemo še eno elektronsko sporočilo, z obvestilom da smo odposlali blago.

Pogodba se hrani na sedežu prodajalca in vam je dostopna na zahtevo oziroma v kolikor nam pišete ter navedete, na kateri elektronski ali poštni naslov se pogodba lahko posreduje.

VRAČILO BLAGA IZ RAZLOGA ODSTOPA OD POGODBE

Kupec lahko v roku štirinajstih dni od prejema blaga pogodbo prekliče brez navedbe razloga in vrne že prejeto blago. Za uveljavljanje vaše pravice do preklica, morate z jasno izjavo (npr. pismo, po pošti, e-pošta) o vaši odločitvi obvestiti spletno trgovino https://feniks-obutev.si, da odstopate od pogodbe. Za to lahko uporabite vzorec obrazca za preklic, ki pa ni obvezen (obrazec si lahko prenesete tukaj).

V tem primeru mora kupec v roku 14 dni od preklica blago vrniti prodajalcu in sicer nerabljeno in nepoškodovano v originalni embalaži, saj v nasprotnem primeru kupec odgovarja za zmanjšano vrednost blaga. Stroške vračila krije kupec.

Prodajalec pa mora kupcu v roku 14 dni od preklica na njegov račun vrniti vsa prejeta plačila. Za vračilo kupnine se uporablja isto plačilno sredstvo, kot je bilo uporabljeno pri prvotni transakciji, razen če je bilo izrecno dogovorjeno drugače. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prejema vrnjenega blaga.

REKLAMACIJE

V kolikor je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, v napačni velikosti, če izdelek ne deluje brezhibno ali pošiljka kako drugače odstopa od naročila, potem lahko kupec blago reklamira (pisno ali telefonsko).

V primeru zamenjave artikla zaradi napake prodajalca pri obdelavi naročila (napačen izdelek, količina ali velikost), stroške vračila in ponovne dostave krije prodajalec.

Uveljavljanje pravic iz naslova stvarne napake

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Če je od prevzema artikla preteklo že več kot dve leti, uveljavljanje stvarne napake ni več mogoče. Hkrati mora kupec omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.

Blago pošljite na naslov spletne trgovine:

Feniks modna obutev
Avčinova 4,

1000 Ljubljana

Slovenija

Obrazec za reklamacijo si lahko natisnete tukaj.

CARINSKE DAJATVE IN POSTOPKI

Za izdelke, ki se jih pošilja izven ozemlja R Slovenije je morda potrebno plačati carinske dajatve in druge takse ter davke. Želeli bi poudariti, da na to nimamo nikakršnega vpliva in da vse tovrstne dajatve nosi kupec. Carinski postopki so različni in specifični za posamezno državo, zato bi bilo priporočljivo, da se z vsemi temi vprašanji obrnete na pristojne organe v državi prejema izdelka.

VAROVANJE PODATKOV

Spletna trgovina uporablja varno povezavo (SSL), ki onemogoča, da bi med postopkom nakupa tretje osebe prišle do vaših osebnih podatkov.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Feniks, Gamila El Ashi s.p. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora (skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov). Kot ponudnik spletne trgovine na območju republike Slovenije, na svoji strani objavljamo elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

RAČUN

Cena blaga na računu velja po ceniku, ki je veljal na dan naročila blaga. Račun prejme kupec ob prejemu blaga.